Hoe maak je de koppeling van gmailadressen ongedaan?

Ik beheer twee gmailadressen die aan elkaar gekoppeld zijn waardoor ik makkelijk heen en weer kan klikken tussen de twee adressen. Dit is heel erg handig maar 1 van de 2 adressen beheer ik voor mijn studievereniging en ik ben bang dat als ik volgend jaar niet meer het 2e emailadres beheer het nog steeds zichtbaar is dat ze gekoppeld zijn. Ook zag ik vandaag dat ik op het studieverenigingsadres een mailtje van youtube had over een kanaal waarop ik geadresseerd ben, het is niet de bedoeling dat de hele studievereniging mijn youtube gebruik gaat bijhouden. Hoe zorg ik ervoor dat die koppeling ongedaan wordt gemaakt? Dit lukt mij namelijk niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens mij kan dat op de link in de eerste bron, of volg de volgende stappen.

Log in met je g-mail account, ga naar: Tandwieltje rechtsboven > Instellingen > Accounts en import