Om uit te sluiten dat je een automatische spambot bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zijn niet bang dat je een aap of fiets bent, maar wel een computer.
Dus ze willen eigenlijk weten of je geen computer bent.
Die zou namelijk automatisch vanalles kunnen doen en face book is bedoelt voor mensen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoel twitter natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O ja..... Zal het even aanpassen.
Er zijn computers die gemaakt zijn om te spammen bij bvb social media. Ze willen uitsluiten dat jij zo'n robot/computer bent, want er kan namelijk van alles gebeuren, met name dingen die twitter liever niet heeft.
Maar jij bent geen computer of robot en je kan dus rustig twitteren.

Trouwens, toen ik twitter aanmaakte hoefde ik niet te vertellen dat ik mens was/ben. Dat is +/- een jaar geleden.