Hoe kan ik op whatsapp instellen ' laatst gezien om ' ?

Er staat overal dat je naar geavanceerd moet gaan, maar ik heb dat er sinds gister niet meer staan. Gister had ik dat uitgezet ,maar ik vond het toch onhandig. En zette het weer aan. Maar lukte niet omdat er 24 uur tussen moest zitten. Heb hem dus opnieuw geïnstalleerd. En gisteravond kon ik het zien. Maar sinds vandaag kom het niet meer, en kan ik ook niet naar geavanceerd. Iemand idee wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mij is het instelling>profiel>privacy

Antwoorden (1)

Start whatsapp op en klik Bij instellingen>profiel>privacy. Daar kan je kiezen of je laats gezien wil inschakelen of niet