Ik heb drie dagen terug mijn Sony Vaio geinstalleerd en zie eigenlijk nu pas dat ik herstelmedia had moeten maken. Kan dit nu nog wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja hoor maakt niet uit. Gewoon doen, heb het ook regelmatig gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, want nu na drie dagen begint hij al een beetje langzamer te worden lijkt wel. Tenminste bij Vaio heb je dat menu aan de bovenkant wat je ook bij Macbook hebt, dat reageert al vaak niet meer en internet explorer begon net ook al een beetje vast te lopen. Is dit normaal of...?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm dat antwoord had ik ook kunnen geven.. Nu nog er even bij vermelden HOE je die herstelmedia moet aanmaken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mmm Daar word niet om gevraagd.