Wij gebruiken naast skype ook voipbuster.
Hiermee kun je bijna in heel Europa gratis vaste telefoon nummers bellen.
Maar,helemaal gratis is het niet.
Je betaald een inleg van 10,00 euro + btw.
Daarna kun je maximaal 300 minuten per week overal naartoe bellen.
En dit 120 dagen lang.
Dit is vooral makkelijk voor verre familie die nog geen skype hebben,of in het bezit zijn van een computer.
Ik gebruik het al jaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

bedoeling ? begrijp ik niet helemaal

maar msn is goed en
oovoo is er ook eentje
of gaat het je speciaal om bellen naar vaste nummer ?
capthavoc
13 jaar geleden
Via Google Talk kan ook gratis via internet worden gebeld (eventueel met video). Klik op onderstaande link en kies dan voor de linker grote blauwe knop. De persoon aan de andere kant van de lijn moet dit ook installeren!
13 jaar geleden
Skype is gratis en je kunt gratis beeldtelefoon doen met iemand anders in de wereld die ook Skype heeft. Pas als je met Skype naar een mobiel of gewone telefoon gaat bellen, dan gaat het geld kosten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook via Gmail is het mogelijk om met beeld te chatten