Hoe kan je een fullscreen game minimizen?

Ik speel soms een fullscreen game en wil ik even op internet. Ik moet dan of m'n game afmaken en op quit drukken of ik verlies m'n info. Is er een manier om gewoon de game te minimizen?

Ik heb een windows computer maar ik kan het niet minimizen door eerst op het windowslogo te drukken en daarna alt+tab....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Soms werkt het bovenstaande allemaal niet. Dan is het een beetje omslachtig maar dan doe je ctrl + alt + del en dan rechtermuisknop op de game, en dan minimize.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Control - Enter is maximaliseren/vorig formaat en andersom... Als het vorig-formaat zichtbaar is dan zie je de knop minimaliseren dus dan kun je verdergaan en minimaliseren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja control - enter is de windows toetscombinatie van full naar halfscreen...
Gewoon tijdens de game alt+tab indrukken en je loopt zo door de andere openstaande programma's heen. Kies een willekeurige en je bent uit je game, dan mag je mozilla openen en je zit op het web.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Druk op je Windows key toets op je toetsenbord.
Dat zal je Game minimaliseren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je geen Windows key toetst heb kun ook Ctrl+Esc gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HIJ/ZIJ ZEGT :
Ik heb een windows computer maar ik kan het niet minimizen door eerst op het windowslogo te drukken en daarna alt+tab….
Windows-toets + L

Toegevoegd na 1 uur:
Oeps, sorry, Windows-toets + D bedoel ik uiteraard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Windows-toets + M

Toegevoegd na 31 seconden:
(werkt gegarandeerd)