Hoe kun je afbeeldingen (van google) opslaan en hem gebruiken als msn afbeelding op de macbook?

Ik heb sinds gister een macbook en ik wil graag op msn een eigen afbeelding, bijvoorbeeld van een idool. Als ik hem opsla (met cmd s) en dan opsla in documenten dan kan ik hem niet gebruiken als msn afbeelding, omdat er staat dat het geen afbeelding/foto is. Weet iemand toevallig hoe ik dat kan oplossen? Alvast bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Sla je de afbeelding wel op als een .jpg/.png/.gif/.bmp of iets dergelijks? .html kan je ook wel eens opslaan, maar dat is een pagina bestand, niet een foto bestand. Dit kan mogelijk de oorzaak zijn. Probeer 'm opnieuw op te slaan, maar voordat je op opslaan klikt, ga je naar de bestandsnaam, en voeg er nu achteraan ' .jpg ' zonder de aanhalingstekens natuurlijk. Werkt dit niet? Dan weet ik het helaas niet, Sorry. Succes!

Een andere oplossing kan zijn om, als je de afbeelding via Google hebt gevonden, deze gewoon vanuit je browser naar msn te slepen. Ik weet niet zeker of dit op een Mac ook werkt, maar bij Windows live en Pidgin messenger werkt het in ieder geval wel. Mocht je het plaatje echt op willen slaan, dan zou ik proberen wat de persoon boven me zegt ;)

Paginabron bekijken en de link van het plaatje kopiëren naar de adresbalk van je browser. Dan rechtermuisknop op het plaatje en deze opslaan. Kies vervolgens in msn voor een andere schermafbeelding en kies het plaatje dat je zojuist hebt opgeslagen.

Opslaan als > en er dan een .jpg o.i.d. Formaat achter zetten! Suc9!

Als je op Google een foto ziet kun je deze met de rechtermuisknop aanklikken . Kies in het snel menu voor opslaan, zet het in een map bijvoorbeeld mijn afbeeldingen of een submap. Vandaar kun je de foto vrijwel overal gebruiken. Mits deze de juiste extensie heeft. jpg. gif, png, enz. FRank

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100