Welke videokaart is krachtiger een AMD Radeon HD 6450 of een NVIDIA GeForce GT 530 ?

ik wil een nieuwe pc kopen om een beetje te gamen en ik heb 2 gevonden maar ze hebben allebei een verschillende video kaart maar welke is dan krachtiger ??????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn geen game kaarten. Je kan beter een computer samen laten stellen aan de hand van een bestbuy guide van tweakers.net of hardware.info.

Antwoorden (1)

je kan beter een nvidia GTX560 of de GTX550 halen de kaarten die jij noemt zijn niet voor gamen maar als het dan toch moet is de GT 530 sneller maar ik raad je de 560 aan google Nvidia GTX560 Twin frozr II deze kost je minimaal 170€ en de GTX550 zo rond de 140€