help ik snap niks meer van die garantie gedoe
Ik heb een laptop gekocht bij its 1 dag voordat failliet ging. Ik heb op een vrijdag besteld (geloof ik) en zaterdag was its failliet maar ik zou woensdag krijgen/ophalen. Maarja door al dat gedoe kreeg ik hem veel later. Met 1 jaar garantie. Toen zijn ze weer open gegaan en werd ik gebelt dat ik laptop kon komen ophalen. Nou opgehaald met bon en alles en 1 jaar fabrieksgarantie. Nu is mijn scherm kapot, komen strepen op etc. Ik ben naar de winkel teruggegaan en probleem laten zien, hun zeiden dat ik naar acer moest opsturen, nou gedaan, en ze sturen bericht dat het door geweld kapot is gegaan terwijl nog plasticfolie op scherm zit dus kan je nagaan hoe netjes ik mee omgegaan ben en reparatiekosten 188 euro zijn om te maken. Ik heb pittig gesprek met hun gehad maar ze willen niet geloven/begrijpen. Ik wil nu mijn laptop ophalen (met kapotte scherm) maar dan moet ik 65 euro voor betalen??? Wat kan ik doen? Ik heb mijn laptop nog maar net half jaar, en er zit nog duidelijk 5 maanden garantie op! Ik wil natuurlijk niet voor betalen voor reparatiekosten of om op te halen ik heb nog garantie? Alstublieft help!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.