Hoe wis ik mijn geschiedenis op de computer?

Ik heb al gekeken hier bij de vragen over het wissen van de geschiedenis en heb hierop ccleaner gedownload.
Ik denk dat ik iets fout doe want ik heb ccleaner uitgeprobeerd en de geschiedenis staat er nog steeds.
Via internetoptie's om je browsergeschiedenis te verwijderen lukt ook niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eerst zoals je schreef eerst de geschiedenis gewist en hierna met de ccleaner en dan nog blijven er dingen in mijn browser staan,ik snap hier niets van. Ik heb IE.

Antwoorden (3)

Download windows washer is: dat programma verwijderd ook de geschiedenis van je pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ctrl + shift + H.
Vervolgens delete je alles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Installeer ccleaner!