kan iemand mij een goeie videokaart aanraden?en een pc!

Het liefst onder de 200 euro: ik heb nu een ATI radeon HD 4650 up to 2431
6GB ram
Intel core I7 920
1TB
Mijn pc naam: aspire M7720

Oja! Kan iemand mij nog een pc aanraden van 8GB ram met snelle CPU!! 1 tb opslag en natuurlijk een goeie videokaart (dat bedrag onder de 1000 zonder monitor)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Alienware, moet je denk ik wel kijken naar laptop, alienware is onderdeel van Dell
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarnaast is over een laptop beginnen als iemand alleen maar over desktops en videokaarten (en dus waarschijnlijk gaming) praat niet slim.
Je zou naar een site als http://cpscomputers.nl/game-pc?tab=configuratie kunnen gaan en voor onder de 1000 euro kan je dan dit samenstellen (Met SSD).

+OCZ Agility3 SSD Hardeschijf 60GB
+AMD Radeon 6870 1GB
+Intel Core i5-2500K 3,3GHz
+Windows 7 Home Premium 64Bit
+1000 GB SataIII Hardeschijf
+8GB DDR3 Werkgeheugen Kingston
51-in-1 Cardreader
550 Watt Voeding
1Gbit netwerkkaart
Gamers Behuizing Rood
2 jaar carry-in (gratis service)
DVD Brander Samsung Optical Disc Drive
7.1 Geluidskaart
Asus Moederbord P8H67 (rev.3)
Standaard koeling

(de plusjes zijn de dingen die ik als extra optie aangevinkt heb)

De videokaart voor onder de 200 euro zou ik de 6950 nemen:
http://tweakers.net/pricewatch/279613/club3d-cgax-69524f.html
Je zal dan wel moeten kijken of je huidige voeding wel voldoende krachtig is, en over voldoende aansluitingen beschikt om een dergelijke kaart van stroom te voorzien. Ik ben bang dat dat niet het geval zal zijn omdat er in merkkasten weinig rekening wordt gehouden met uitbreiden. Met een 6770 (90 euro) zal je dat probleem niet hebben.
http://tweakers.net/pricewatch/284637/msi-r6770-md1gd5.html#tab:info

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je de SSD totaal niet interessant vindt kan je die droppen voor een betere videokaart, zoals een 6950.