hoe verzend ik liedjes van mijn laptop naar mijn mobiel via bluetooth?

ik had het al geprobeerd maar dan moet ik een apparaat selecteren, maar er staat geen apparaat bij, dus hoe moet ik die dan selecteren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Punt 1. Je Laptop moet wel over Bluetooth beschikken.
Punt 2. Wat voor n mobiel is het? de meeste goedkope toestellen van 80 euro kunnen dit niet ontvangen , of er moet een micro sd kaart inpassen.

Vb. Je kan ook niet met je telefoon bellen naar iemand die geen telefoon heeft.

Zo Ver kom ik met mijn kennis over dit onderwerp. Hopelijk heb ik je geholpen.