Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je op ebay wat koopt is het meestal een stuk goedkoper, hoe kan dit?

Maar dan bedoel ik echt een STUK goedkoper!!

Zoals een hdmi kabel op ebay 2 euro inc verz. kosten, en in de media markt 15 euro.

Wie kan mij dot uitleggen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Omdat de mediamarkt een bepaalde marge wil pakken op dat soort spul. Een HDMI kabel kost maar een of twee dubbeltjes om te maken, maar zolang mensen een twee tientje blijven betalen omdat ze niet weten dat je op internet een goedkopere kan halen blijven ze dat vragen. Iemand op ebay zal moeten stunten en een hele kleine marge moeten pakken, anders gaat ie naar de volgende ebay verkoper/webwinkel.

Toegevoegd na 6 minuten:
De Mediamarkt heeft natuurlijk meer onkosten dan iemand die vanuit zijn huis die dingen opstuurt. Pand, hoge stroomrekening, personeel.

Toegevoegd na 10 minuten:
Check deze dan!

http://www.kabeltje.com/gratis-hdmi-high-speed-witte-kabel-1-meter-verguld-pf-1706.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt! + Maar daar is toch wel een enorme marche dan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wacht ik vergeet nog wel iets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet allemaal marge voor de MM maar voor de ebayverkoper is alles wel bijna pure winst. Het kan dus zijn dat de ebayverkoper per verkocht snoer meer winst maakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor de info,. Haha maar bij die gratis kabel ben je 3 euro kwijt voor verz. Kosten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had je eigenlijk een + willen geven. Eigenlijk 2 +, ook voor je naam. Geniaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet je er gewoon meer bestellen, 3 euro 1 kabel
3euro 2 kabels
3 euro 3 kabels
3 euro 4 kabels
3 eu... je snapt hem :P(of zit er een limiet op?) Bij ebay betaal je ook verzend neem ik aan.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing