kan iemand weten of mijn Word stuk is?

op mijn mac heb ik word geen iedee welk jaar hij komt maar als ik hem open staat er dit:
Vraag bij de ontwikkelaar na of Microsoft Word werkt met deze versie van Mac OS X mogelijk moet u het progamma opnieuw installeren.
ik snap er helemaal niks meer van

Weet jij het antwoord?

/2500

heb ik ook gehad, de cd van word is beschadigd, hierdoor is word verkeerd geinstaleerd en werkt dus niet...

heb je een hogere versie mac os x er op gezet? dan kan het zijn dat de blijkbaar wat oudere versie office for mac niet meer werkt

Probeer het programma word opnieuw te installeren van de cd of download een versie van het internet. Nog een optie is om te kijken of er updates gemist zijn. Hou wel je licentiesleutel bij de hand. Overigens zit er in word onder help een mogelijkheid om het programma zelf te laten zoeken waar de fout zit. IN mijn versie Office 2007 vind je onder bestand - opties voor word - informatie bronnen een diagnose programma die onderzoekt of het programma nog werkt. IN oudere versies vind je dat onder help FRank

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100