Wat is het beste filmpjes programma?

Ik vindt het leuk om cartoons te maken en het dan op youtube te zetten , maar nu het probleem , mn windows live moviemaker doet het niet , heeft iemand er een goede of betere vervanger voor ?

Toegevoegd na 5 minuten:
Om het even duidelijker uit te leggen , ik wil dus de filmpjes in elkaar kunnen zetten , maar Windows movie maker werkt niet , meer , maar dat cartoon makers prgramma lijkt me ook wel interessant , dan produceer ik ten minste wat betere dingen

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt Pinnacle Studio aanschaffen. Het is een redelijk duur programma, maar erg uitgebreid en zeker het geld waard!

Wil je een programma voor het maken van cartoons? Want daar is Windows Movie Maker niet echt geschikt voor. Voor een professionele versie van Movie Maker is Sony Vegas wel een geschikt programma. Het is niet ingewikkeld maar het is zéér krachtig.

Als het enkel om cartoons (ik neem aan dat je daarmee bedoelt, dat je tekeningen/plaatjes maakt, en die snel achter elkaar plakt) gaat, is er macromedia flash mx. Een soort uitgebreide versie van paint, redelijk simpel, waar een tijdbalk in zit waardoor je deze achter elkaar kan plakken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100