Dit licht er aan wat je ermee doet. Als je bijv.. alléén maar whatsapp dan kan je er wel een maandje mee door. Maar als je youtube filmpjes, of sites, buienradar gaat bekijken ben je er zo doorheen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
YouTube kost al 6MB per minuut. Daarvoor kan je honderden, misschien wel duizenden WhatsApp berichtjes mee sturen.

Iets wat er ook erg mee te maken heeft, is of je thuis op het WiFi kan of op de 3G moet. Meestal haal ik thuis het tiendubbele van andere plaatsen. (op andere plaatsen kijk ik ook geen filmpjes)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mobiel internetten is altijd duur maar vooral afhankelijk van de gebruiker. Pas op dat je niet over de limit gaat van jouw mobielcontract anders wordt het meer gebruik bij de meeste telefoon abonnementen erg kostbaar

Frank