het internet voor mn ipod toch is afgelsoten via de computer,wat moet ik doen op de computer om ervooor te zorgen dat het wel weer kan?

hallo, ik heb een vraag want de computerman die altijd onze cimputers maakt heeft ervooor gezorgd dat er op mijn ipod touch geen internet meer zit, hij heeft ervoor gezorgd dat er in geen 1 ipod toch in het huis meer internet kan worden opgevangen. Hij heeft dat via de computer gedaan maar ik kan niet vinden waar. Mn moeder wil ook dat zij weer gewoon op de ipod toch kan maar die man is niet te bereiken! Dus wie zou me kunnen helpen en me kunnen vertellen wat ik op de computer moet veranderen zodat mn ipod toch gewoon weer wifi kan hebben? Ik kan wel gewoon het wifi netwerk vinden, en dan geef ik ook nog het goeie wachtwoord maar dan zegt hij dat hij geen internet kan maken met het internet.. Dus wat moet ik op de computer veranderen dat dat wel weer kan? Antwoord heeeel snel alsublieft want ik wil snel weer weten of het kan, ik heb namelijk net een nieuwe ipod.. Groetjes!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geeft alstjeblieft snel antwoord, ik wordt gekkkk! Ik wil echt heel snel weten wat ik moet doen!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Log via de computer in op je router en stel een nieuw wifi wachtwoord in. O, en doe de groeten aan jullie computerman! ;-) heeft hij het met opzet uitgezet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar ik weet niet hoe dat moet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar hoe weet ik waa de router zit? Ik heb geeen idee wat ik moet doen!!!
Ritsuka
12 jaar geleden
oei oei, wat een drama. inderdaad snel antwoorden, want zo te zien is het een zaak van leven of dood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee maar ik snap gewoon niet hoe ik dat kan doen. Kan t ook dat ik namelijk gewoon dan iet het ww van het wifi netwerk verander? Dat i alleen maar ervoor zorg dat ik dan gewoon op mn ipod kan of is dat echt heel veel werk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van een router hoef je helemaal niet te weten waar deze staat, bereik hem gewoon via een bedrade verbinding. Meestal via 192.168.1.1 in je URL balk in te voeren(dus ipv www.goeievraag.nl admin/admin is meestal naam/ww.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is wel handig als je weet waar de router is in huis,dan kan de vraagsteller hem evt resetten en opnieuw instellen.

Antwoorden (1)

ik help je wel : reset de router dan is het ww ook gereset. meestal is ww admin of er staat geen ww meer op.

Toegevoegd na 1 minuut:
wachtwoord kan zijn : admin