Hoe krijg ik een lege dvd uit een Macbook pro?

Ik heb geprobeerd een backup te maken op recordable dvd's van mijn originele installatie dvd's (Systeem 10.6.7). Ik heb hiervoor Toast gebruikt via de cd/dvd copy functie. Het ging goed totdat hij aangaf: 'preparing'. Dit duurde wel een uur dus heb ik hem geforced quit. Nu blijft de lege dvd in mijn Macbookpro zitten en Toast werkt nu ook niet meer. Als ik iets op cd/dvd wil branden geeft hij aan: No recorder found. Please check cables and power. :(

Weet iemand raad?

Belangrijkste is dat de dvd uit mn Macbookpro verwijderd wordt...

Thanks alvast!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

als je echt niets kunt dan ze je je macbook uit en herstart met de muisknop ingedrukt
op de macbook zal dat wel de linker knop op je touchpad zijn ?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks! Weer wat geleerd. dvd is eruit en Toast doet 't ook weer :)