Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het mogelijk de zakelijke aanbieders op Marktplaats weg te filteren?

Vind het eerlijk gezegd nogal onlogisch, zakelijke aanbieders op deze site. Ik kom hier immers voor TWEEDEHANDS artikelen; als ik wat nieuws zoek, kijk ik wel op een andere site

12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iritant he!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vorm van inkomsten voor Marktplaats.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan het niet uitfilteren maar wel een stuk minderen door voor de opties "gebruikt" of 'Zo goed als nieuw" te kiezen. Staat daar dan nog niet bij wat je zoekt dan kun je je nog altijd even door de zakelijke advertenties worstelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet zo direct maar je kunt nieuwe artikelen wegfilteren dat levert als het goed is het zelfde resultaat op, behalve dan bij tweedehandsverkopers die beweren dat ze nieuw spul verkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is geen echte mogelijkheid, maar wel een workaroud (trucje).
Zet in je zoekvraag woorden die vooral door webshops gebruikt worden met daar een - teken (min teken) voor en selecteer zoek in titel en beschrijving.
Bijvoorbeeld als je een bagagedrager zoekt:
bagagedrager -besteld -fietsvakshop -experty -morgen -2cheap -wielerkoopjes -giga -klantenservice -rijwielshop -used -assortiment
Veruit de meeste advertenties van webshops zullen verdwijnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding