Na lang twijfelen tussen verschillende laptops moet ik nog kiezen tussen 2 welke zou ik nemen?

Dell xps 15z en alienware m14x zijn ongeveer even duur (met i7 in xps15z) ik gebruik ze voor school,gaming fotoshopping en veel internetten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik ben zelf een grafisch vormgever & gamer en zou als ik de keuze heb voor de m14x gaan. Zowel de Grafische kaart (1.5 GB) als de mogelijkheid om tot 8 GB RAM te gaan voor. De 15z heeft het voordeel van 2 uur extra accu power maar de m14x zal er niet zwaar voor onderdoen met zijn 6 uur. Vooral als je van plan bent te gamen en photoshop en dergelijke software te gaan gebruiken raad ik zeer zeker aangezien die veelal inspelen op het RAM geheugen voor langer gebruik (bijvoorbeeld een flyer waar je een paar uur aan werkt). De processor zal beide op een i7 uitkomen en dat is bij voorbaat al een heel groot voordeel, omdat deze erg krachtig zijn. Dus ik zou je aanraden de M14X te nemen.

M14X, twee vriendenvan mij hebben hem en die zijn er erg tevreden over..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100