op mijn computer op de starpagina.nl staan aan de zijkant reclame foto,s sq filmpjes die ik niet ontvangt ?

die ik niet ontvangt als ik er met mijn muis op gaat wordt dat stuk wit wat is dit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

starpagina.nl?
s sq?
die ik niet ontvangt?
Ik denk dat het voor mijn mede-GV'ers moeilijk is dit te begrijpen...

Maar goed, ik waag het.

Herinstalleer eens je browser, download desnoods een andere (FF 7.0). Desnoods scan je je computer even op virussen.

Succes,

Shrelokc Hlomes
(lol)

Toegevoegd na 28 seconden:
Dat laatste is natuurlijk expres fout gespeld. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat hij "foto's c.q. filmpjes" bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat wat je na 28 seconden toevoegde snapte hij denk ik ook wel hoor.