hoe kan het dat de computer uitvalt als je een sleutel in de usb poort doet?

Ja dit zal vast niet goed zijn voor de computer...
maar hoe kan dit gebeuren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk krijg je dan kortsluiting
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je maakt inderdaad kortsluiting met een sleutel, mes of andere metalen gebruiksartikelen als je die in een USBpoort stopt...
Je computer heeft hiervan erg te lijden! Je mag van geluk spreken dat ie nog werkt! Zelfs je harde schijf kan vanwege het plotseling uitvallen van de stroom, defect raken!
Niet meer doen....