Ik kan niet meer op de pagina's van de gemeente komen met mijn pc?

Waneer ik dit probeer dan wordt het beeld een seconde grijs en kom ik vervolgens gelijk weer terug naar het begin waar en ik internet explorer opnieuw moet openen.
Er is geen storing bij de gemeente.
Iemand enig idee hoe dit kan hoe op te lossen?

Toegevoegd na 2 minuten:
Soms wordt er gevraagd of ik een foutmeldingsraport wil verzenden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Foutmeldingsrapport ? Dan is er dus ook een foutmelding, welke is dat ?.
Je kunt proberen om eens de cache en de cookies te verwijderen (in IE onder opties, tijdelijke internetbestanden verwijderen) en het dan nog eens te proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog bedankt, lukt me helaas niet dus laat er even iemand naar kijken.

Antwoorden (3)

Probeer je computer opnieuw op te starten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke zal het proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, het gaat nog steeds niet.
Maar toch bedankt.
Mogelijk heb je de nieuwste browser internet explorer 9 geinstalleerd.
Deze geeft bij vooral bij https sites wel eens problemen bijvoorbeeld ook bij de ing bank heb ik dat meegemaakt.
Probeer de gemeente eens te bereiken via een ander www adres of via google een andere link.
Er zijn vele wegen die naar Rome leiden.
FRank

Toegevoegd na 9 uur:
Als je de website van de gemeente door wilt mailen wil ik het wel voor je proberen.
mijn e-mail adres: frank.dreijling@hccnet.nl
groet,
FRank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het proberen van een andere browser wil wel eens helpen
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, voor je antwoord, moet ff kijken, ben niet bepaald handig hiemee.