Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb nu sinds een paar weken een Macbook Air en snap er helemaal niks van! Waar op je computer kun je je USB stick terugvinden?

Zoals ik dus al uitlegde heb ik sinds kort een macbook en ben nog een groentje als het gaat om apple spullen.

Een document van school moet ik nu op een USB stick zetten. Stick erin aan de zijkant, maar kan deze nergens op de computer terug vinden. Hij reageert ook niet automatisch op de stick. HELP HELP HELP! Voor vanmiddag moet dat document op de USB stick staan!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Je drukt dan op het windows tekentje links onder en dan ga je naar computer in het rechtse rijtje.Daar staat de usb stick aangegeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een Macbook? Ik heb er zelf ook geen verstand van maar ik geloof dat dit over Windows gaat en er meestal geen Windows staat op een Macbook :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werk heeft verkeerd gelezen, dit antwoord slaat op Windows niet op OSX.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ gast23497,
je zegt dat je Microsoft hebt, maar wat heb je dan van Microsoft? Heb je een Xbox, heb je Word/Powerpoint/Excel, of heb je op de één of andere manier Windows op je Macbook geïnstalleerd? Indien je Windows hebt moet dit antwoord voldoen. Ik neem aan dat haast iedereen wel eens met Windows heeft gewerkt, en dit op Windows basiskennis is, of zit ik ernaast?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@werk Het gaat niet om windows maar om apple mac os x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gast23497 heeft microsoft op een Mac? Daar geloof ik dus geen snars van.
Er komt gewoon een icoon op je bureaublad met de naam van je usb stick net als een een dvd er in steken het werkt gewoon hetzelfde
(Lees meer...)
capthavoc
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of zijn usb poort werkt niet Op linux en mac komt er inderdaad automatisch een icoon van je usb op het bureaublad
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing