ik heb sinds kort een paar filmpjes op youtube staan maar heb maar maximaal 400 kijkers hoe worden die 400 bekijkers 4000 bekijkers ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Om te beginnen moet je een goede video hebben. En je zal zelf veel moeten promoten op facebook twitter enz. Ik heb zelf video's op youtube met 10000 views of meer. Tijd is ook belangijk, er zijn te veel videos om in een dag 100 views te krijgen. Dus kijk over een paar maanden weer eens naar je bezoekersaantallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan kun je in de beschrijving namen zetten van dingen die veel worden bekeken. Dan sta jij in de bijbehorende videos en dan kunnen mensen dat uitkiezen en dan moet je hopen dat ze 'blijven hangen' bij je filmpjes
Ter inspiratie kun je misschien eens kijken bij een filmpje van banjomovies of theaumes ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een leuk filmpje hebt sturen mensen het sneller door en krijg je dus meer bekijkers. Verder kun je nog woorden in de beschrijving invullen zodat mensen je filmpje eerder vinden, en je kan altijd nog naar andere mensen hun kanaal gaan en jou filmpje promoten ;)
suc6 met de tips, bij mij werkte het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoveel mogelijk zoekwoorden, die betrekking hebben op jouw filmpje, bij "labels" invullen.
Dan wordt het filmpje eerder gevonden.