Hoe kun je foto's van je pc overzetten op een DVD+RW zonder dat je deze definitief sluit?

Ik wil mijn foto's op DVD zetten maar wil er ook nog aan kunnen toevoegen kan dit en hoe gaat dit dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop niet dat je de DVD-RW wilt gaan gebruiken als archief of backup. Want ze zijn in principe maar 5 jaar houdbaar. Daarna moet je ze 'verversen'.

Het beste antwoord

Het is ook mogelijk om een usb stick te gebruiken. Maar toch ook antwoord op je vraag. Probeer een aantal foto's te branden te bekijken en dan toe te voegen ... Volgens mij lukt het wel.