hoe voorkom ik dat bestanden in de geschiedenis van internet Explorer terecht komen?

als ik een document of foto geopend heb met word of een foto viewer,dan verschijnen deze ook in de geschiedenis van internet Explorer

Weet jij het antwoord?

/2500

Volgens mij kun je het niet voorkomen, maar je kunt het wel wissen. Daarvoor ga je naar favorieten, klik je op de dag van opening bijvoorbeeld vandaag, en kun je met je rechtermuisknop een item verwijderen. Je kunt ook alles van die dag verwijderen door met je rechtermuisknop te klikken op de betreffende dag en deze te verwijderen.

Als je internet opstart en je kiest dan Extra, Opties, Algemeen, en dan bij Browsegeschiedenis Instellingen, dan kun je daar onderin bngeven hoeveel dagen de Geschiedenis bewaard moet worden. Als je die op 0 zet wordt er niets meer bewaard.

Wanneer u de dagen op 0 zet wordt toch geschiedenis opgeslagen. Klik op Extra en kies Internetopties. Plaats op het tabblad Algemeen een vinkje bij de optie Browsegeschiedenis verwijderen bij afsluiten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100