Hoe kan het dat ik geen youtube video's bij windows movie maker kan importeren?

als ik een video in youtube movie maker wil zetten, krijg ik te zien dat ik de video niet kan importeren, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

dan hebben ze de verkeerde soort.
.avi werkt altijd
als het goed is kan je ze ook in avi van youtube downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en hoe doe ik dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je een youtube downloader gebruikt kan je het bestandssoort selecteren waarin je het download.
Bij de mijne (youtube to mp3 downloader) kan je hem dan ook naar .avi downloaden
Waarschijnlijk een verkeerde bestand, die je eerst nog om moet zetten, windows movie maker ondersteunt niet altijd alle bestanden.
Je kunt een converter downloaden om het bestand om te zetten, Avi werkt inderdaad altijd wel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik de Youtube downloader, zet het bestand op je HD en probeer dan eens. Hier de link naar de downloader: http://download.cnet.com/3001-2071_4-10647340.html?spi=d26bb55cfef76ac4cc7ab88a5fc90e24&part=dl- . Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor movie maker heb je andere formaten nodig dan die You Tube aanlevert.
Je zult ze dus eerst met een convertering programma aan moeten passen
Frank