in mijn medion E 5217 laptop doet de ingebouwde webcam het al een poos niet meer, hoe krijg ik hem weer aan de gang? Ik kan geen enkel programma vinde

draai op Windows 7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Probeer opnieuw de drivers te installeren. Zoek op http://www.medion.com/nl/service/download/software.phpeven naar de goede driver.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er via vernieuwen van de drivers in apparaatbeheer geen oplossing is kun je fix-it van microsoft die zoekt de drivers enz voor je uit. Hardeware matig heb ik goede ervaringen met een nocure no pay bedrijf replacedirect. www.replacedirect.nl
Frank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een Medion en daarop kun je de webcam aan- resp. uitzetten met de toetscombinatie: Fn + F6.

Op de F6-toets zie je ook een afbeeldinkje van een webcam.