Welke maatregelen kan ik allemaal nemen om mijn pc iets sneller te laten lopen?

Ik bedoel dan dingen in de computer zelf verwijderen bijvoorbeeld, of iets opruimen enzo. Gewoon alle standaart maatregelen die je kunt nemen.

Toegevoegd na 15 uur:
Bedankt voor de antwoorden ik heb er heel veel aan!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (8)

Ik heb tune uptilitie gedownload en die de pc laten doorzoeken op fouten en die opgelost en mijn pc is 10 keer zo snel geworden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je mag het 10 dagen gratis proberen maar je kunt als je op google zoekt naar codesleutel tuneup utilities makkelijk de sleutel vinden en dan staat het er voor altijd op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow mijn computer is ook super sloom. Ik ga dat gelijk downloaden .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer eens via de link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij atond er tot nu toe bij register opruimen ;657 problemen gevonden : )
Minder progamma's downloaden op je pc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk, en als je 'm gewoon uitzet heb je geen last meer van een langzame pc hè.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of hem uit het raam gooien, gaat ie ook even heel snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het nog niet zo slecht bedacht, hoe meer je download hoe langzamer hij uiteindelijk wordt. Van mij dus een +. Dit antwoord is langzaamheid voorkomen, is toch beter dan sneller moeten maken.
Hier gebruik ik Glary utilities voor. Een programma, die je computer opschoont en dus sneller maakt. Werkt goed en is gratis..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het effectiefst is waarschijnlijk een backup maken, de schijf formatteren, windows opnieuw installeren en dan alleen de software die je echt nodig hebt terugzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevallig zat ik vandaag te snuffelen op deze pagina:
http://computertotaal.nl/software/22977-grote-schoonmaak.html
mbt opruimen en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar is een keer een uitzending van Kassa over geweest, die heel praktisch en eenvoudig was. Je kunt bijvoorbeeld eenvoudig bepaalde handelingen van de pc uitzetten, die je toch niet nodig hebt maar die wel het systeem vertragen. zie link.

Toegevoegd na 42 seconden:
O, pardon, het was niet Kassa, het was Tros radar. Stomstomstom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begin met schijf opruiming ,er staat zo'n stoffer bij alles aan vinken zeker prullenbak , dan defragmentatie draaien evt schijf voor schijf . Waar vind je dat of bij systeem werkset ,alle programma's .succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
schijfopruiming defragmenteren