ik loop vast bij natalie brooks : and the mystery at hillcrest high bij het deel in het huis van de bende zwarte kat onder de bank de code..? help

onder de bank ik het huis is een la waar ik een code voor moet hebben ik kan um alleen niet vinden ben al 2 dagen bezig. en de koerslijst in de kast helpt ook niet. als iemand het weet laat het horen alsjeblieft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik weet niet precies waar je bent maar misschien kan deze site je verder helpen.

http://www.gamezebo.com/games/natalie-brooks-mystery-hillcrest-high/walkthrough