Dit is geldig voor elk toestel of oplader, natuurlijk als het stekkertje past.
Als de spanning (voltage in Volt) hetzelfde is, geen probleem.
Het vermogen (wattage in mAh) speelt geen rol want bij een te laag vermogen duurt het gewoon wat langer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als het snoertje erin past kan en mag het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat mag, HTC telefoons, en de nieuwste Samsung Galaxy telefoons hebben allemaal dezelfde lader, en daar komt bij beide dezelfde hoeveelheid stroom door, geen probleem dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle nieuwe mobieltjes (behalve de iPhone) hebben allemaal een micro-USB aansluiting. Je kunt dus met 1 Omkader alle (nieuwe) mobieltjes opladen.

Toegevoegd na 32 seconden:
*Omkader = oplader