ben vaak op de camping, wil graag mijn mail enz kunnen kijken. Bestaat er een stickje met internet met minuten op=op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Antwoorden (5)

Ik adviseer je een smartphone, met voor een tientje per maand onbeperkt internet. Kun je zoveel mail checken als je maar wilt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hi Vandaag Online (zie bron)
€ 1,50 per dag met een limiet van 20 MB (per dag dus). Een dag niet gebruikt is een dag niet betalen!

Toegevoegd na 29 seconden:
Modem voor je laptop kost ongeveer 30 euro, eenmalig...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht dat dit nog niet bestond. Goed gevonden.
Ik heb een vriend en die heeft zo'n stickje. Hij stopt er dan gewoon een simkaart in en kan dan kiezen, 10 minuten, half dag, hele dag o.i.d. Heel slim, want toen we in Duitsland waren stopte hij er gewoon een Duitse simkaart in ( hij komt daar regelmatig ! ) en was het dus veel goedkoper voor hem dan met een Nederlandse simkaart!! ( weet alleen niet of dat een Duits of een Nederlands stickje was )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat jij wilt is internetten op de camping met je notebook. Dit is gewoon mogelijk met een modem en prepaid kaart. Je kunt dit modem, of zoals jij het noemt "stickje" los kopen of in combinatie met een prepaid kaart.
Als je je tegoed hebt verbruikt kun je hem opwaarderen voor een volgend camping bezoek.

Dus in tegenstelling tot de eerdere antwoorden: Ja, zo'n stickje bestaat gewoon.

Eenvoudiger gaat niet. Meer informatie kun je op de site van de bron lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga je altijd naar dezelfde camping? Vraag dan of ze daar FON gaan gebruiken, met FON heb je gratis WiFi;