hoe kan ik definitief verwijderde bestanden en foto's en video's op Dropbox terugzetten?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (2)

Via de online website van Dropbox is het nog mogelijk om verwijderde bestanden te herstellen en terug te plaatsen naar hun originele locatie, daarnaast kun je ook eerdere versies van een bepaald document hier terugvinden. Volg hiervoor onderstaande stappen:

• Ga naar www.dropbox.com
• Log in met je dropbox account
• Klik links in de navigatiekolom op 'Dropbox'
• Klik vervolgens op het vuilbakje bovenaan de lijst

Automatisch worden alle verwijderde bestanden van de afgelopen 30 dagen getoond in het overzicht. Deze kun je herkennen aan de grijze kleur en achter het bestand staat de benaming 'deleted'.

Wanneer je met behulp van de rechtermuisknop op het verwijderd bestand klikt kun je deze met de knop 'Restore' terugplaaten in de map waar hij verwijderd werd. Een vorige versie van een document kan op deze manier ook worden terug geplaatst, hiervoor dien je de optie 'previous versions' te selecteren.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
kan ik ook verwijderde bestanden van langer dan 30 dagen terughalen?
Dat hangt er van af hoe en waar je je bestanden verwijderd hebt.

Voor het terughalen van verwijderde bestanden in dropbox:

Meld je aan op dropbox.com.
Klik op Bestanden in de linkerzijbalk.
Klik op Verwijderde bestanden in de linkerzijbalk.
Zoek het verwijderde bestand of de verwijderde map en klik op de naam.
Klik op Terugzetten.

Als je de bestanden gewoon op je computer kan je natuurlijk ook naar de prullenbak gaan en deze daar vandaan terugzetten. Kan je ze daar niet vinden probeer dan een herstelprogramma als deze:
https://nl.easeus.com/data-recovery-software/data-recovery-wizard-free.html