Er stond toen ik begon met downloaden: 2 uur wachten. En nu staat die op 66 % en nu staat dat er nog steeds. Wat nu?

Toen ik begon met downloaden stond er: 2 uur wachten. Ik drukte op pauze knopje want hij stond later op nog 30 minuten. Toen deed ik weer verder, maar toen stond die weer op 2 uur wachten maar ik moet nog maar 34 % te downloaden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Genoemde tijd is altijd indicatief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt beter een download manager gebruiken. En dan opnieuw beginnen.

Maar (gezien je andere vraag), vermoed ik dat je met torrent aan het downloaden bent. Misschien is net de bron off-line gegaan en kan hij niet meer verder downloaden. Dan moet je wachten tot hij weer online komt.

De download tijd wordt berekend met de actuele downloadsnelheid en het nog te downloaden grootte. Dus dat kan erg fluctueren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar alle waarschijnlijkheid is de bron niet super stabiel. Probeer de nieuwsgroepen eens. Dit antwoord baseer ik ook op je andere vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de download snelheid is afhankelijk van jouw verbinding en die van de seeders en de hoeveelheid seeders.
Het is net een flipperkast.
Je kunt er echt niet van opaan.
FRank