Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik selectief cookies?

Ik word er gek van dat ik steeds dezelfde fotootjes zie in de banners van een zekere webwinkel, dingen die ik voor het laatst bekeken heb. Kan alleen verklaren dat dit komt door opgeslagen cookies. Hoe verwijder ik alleen deze cookies???

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
capthavoc
15 jaar geleden
Het is me niet geheel duidelijk banner reclame als je niet naar die site gaat heb je er toch geen last van ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
maar hij wil wel op die site gaan denk ik
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee capthavoc, bekijk maar eens een paar producten op bv Wehkamp.nl en vervolgens zie je die producten terug in de banners die zij hebben op bv Startpagina enzo. Hoe ze het doen weet ik niet maar daar zie ik constant de producten die ik het laatst bekeken heb.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik gebruik hiervoor Karen's Cookie Viewer.
Een goed programmaatje waar je selectief de cookies kan verwijderen. (wel Engelstalig)

Toegevoegd na 32 seconden:
Zie bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Handig!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helemaal goed!!! Dank je!

Andere antwoorden (1)

een virusscan waarbij je kan kiezen welke je verwijderd, zijn er meerdere.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing