Ik kan niet meer in mijn gmail agenda. vanmorgen mog wel. wat kan ik doen? zie onder.?

Als ik op de agenda in de taakbalk klik dan floept hij gelijk weg. Vanmorgen heb ik nog in de agenda gekeken.
Ik heb sinds kort Windows11 en ik heb een Asus laptop.

een jaar geleden
in: Internet
SimonV
een jaar geleden
Ook niet te bereiken via je Google Account?
https://calendar.google.com/calendar
Lien101010
een jaar geleden
Soms werkt het als je je apparaat opnieuw opstart of dat je de app delete en opnieuw download. Heeft u dit al geprobeerd?
Pieterke
een jaar geleden
@Lien101010: Bedankt voor je reactie. Ik heb het apparaat al opnieuw opgestart. Nog niet gedelete en opnieuw gedownload.
Pieterke
een jaar geleden
@SimonV. Eerst niet gelukt maar nu wel. Dank voor je reactie.
gdrhlgadreel
een jaar geleden
Taakbeheer openen en daar de applicatie in beëindigen werkt ook wel eens
Pieterke
een jaar geleden
@gdrhlgadreel: Bedankt voor de tip.

Antwoorden (1)

Het is mogelijk dat je gmail-account is gehackt. Controleer of er ongebruikelijke activiteiten zijn geweest. Als dat niet het geval is, controleer dan of je de juiste inloggegevens hebt ingevoerd. Als dat ook niet het geval is, probeer dan je wachtwoord te resetten. Als dat niet werkt, neem dan contact op met de klantenservice van Gmail.
9 maanden geleden