Waar zijn de MacBooks naartoe? :D

Op de site en in de winkels vind je alleen nog maar de MacBook Air en de MacBook Pro qua laptops, maar de gewone MacBooks staan nergens meer :/ zijn deze nog te koop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De Macbook is uit de handel genomen door Apple... Deze gaat al heel wat jaartjes mee en waarschijnlijk vonden ze het tijd voor een kleine update.
Er gaan al weer geruchten rond dat deze binnenkort opnieuwe wordt uitgebracht, alleen dan met i5 processor en Thunderbolt poort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee zijn niet meer te koop in de winkels.
Volgens mij nog wel in de studentstore van apple. kijk daarvoor even op hun site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat bedoel je met een studentenstore?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die bestaat niet meer. Dus stop met zoeken naar studentstore.