Kun je PayPal gebruiken zonder creditcard gegevens in te voeren?

Ik heb onlangs een PayPal account aangemaakt en mijn bankrekening eraan gekoppeld. Volgens de informatie op m'n account is het koppelen daarvan gelukt. Nu ik echter op een site (gevestigd in the UK) iets wil betalen met m'n PayPal account, krijg ik de boodschap "Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.", met daaronder mogelijkheden om creditcard gegevens in te voeren.

Ik had het idee dat zodra je je bankrekening gekoppeld had aan PayPal, dat ook zou moeten werken en je geen PayPal saldo zou moeten hoeven overmaken. Klopt dit?

Toegevoegd na 23 minuten:
Het koppelen is helemaal voltooid. De twee extra bedragen heb ik inderdaad ingevoerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15K
Ritsuka
12 jaar geleden
Heb je het koppelen helemaal voltooid? Dus dat er 2 kleine bedragen op je rekening komen en je die moet invoeren op Paypal om te bewijzen dat het jouw account is?

Antwoorden (5)

Volgens mij moet je eerst geld op je PayPal rekening zetten en daarna kan je pas betalen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
rechtstreeks van de bankrekening lukt ook hoor, zo doe ik het altijd.
Als je je bankrekening heb gekoppeld krijg je 2 bedragen op je rekening die moet je dan als bevestiging invoeren in paypal. Als je dat hebt gedaan dan is die pas echt bevestigd. Als dit ook niet werkt kan je ook gewoon geld storten naar je paypal rekening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet geld overstorten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had laatst ook zoiets. Toen heb ik bij paypal geïnformeerd en die vertelde mij dat sommige bedrijven directe betaling willen. Dus dat het geld op je paypal rekening moet staan.
In de meeste gevallen gaat het dus prima om het gewoon direct van je bankrekening af te laten schrijven maar in sommige gevallen schijnt dat niet te werken.

Als je het zeker wil weten moet je even de klantenservice bellen van paypal. Die zijn er volgens mij alleen door de week

Toegevoegd na 29 minuten:
Ik kreeg toen deze mail toegestuurd. In mijn geval ging het om het betalen van een game.

In veel gevallen verlangen dit soort games een directe betaling. Omdat u
alleen een bankrekening heeft gekoppeld lopen ze het risico van een
uitgestelde betaling welke 4-6 werkdagen (6-8 kalenderdagen) kan duren.
U kunt geld overmaken naar uw Paypal-rekening of een creditcard
toevoegen waardoor u ook directe betalingen kunt verrichten.
12 jaar geleden
Bpaf is de gene met het juiste antwoord. Heb exact hetzelfde gehad. Je hoeft niet verplicht geld te storten. Je kan het exacte bedrag ook laten afschrijven.