Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben de wachtwoord van mijn gebruikersaccount kwijt en ik kan er niet meer in en krijg telkens een berichtje van 'Wachtwoord vergeten'? Help please!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Klik op de knop "Wachtwoord vergeten?" en vul daar het email in waarmee het account is aangemaakt.
dan krijgt dat account een email toegestuurd met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Toegevoegd na 2 minuten:
oh, shit.
Zie nu pas dat je het account van je computer bedoelt.

Download en brand dit: (vanaf een andere computer)
http://trinityhome.org/Home/index.php?front_id=12&wpid=5

start hiervan op op jouw computer. en ga naar de optie op een wachtwoord te verwijderen.

Tada!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij moet je klikken op de woorden " wachtwoord vergeten" en dan krijg je een vervolgmenu om een nieuw wachtwoord te ontvangen die je daarna zelf weer kunt wijzigen. Succes, ik hoop dat het werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klik het berichtje wachtwoord vergeten eens aan en je krijgt dan een menuutje waarin je je genruikersnaam of email adres moet invullen en opsturen. Na op verzenden te hebben gedrukt krijg je dan een oproep om een nieuw ww aan te maken of jouw ww weer doorgegeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing