gecomprimeerde map ongeldig?

ik heb nederlandse ondertiteling gedowload, die ik dan wil openen in VLC, maar dit kan niet omdat ze in een map staan, dus ik wilde ze allemaal los in de map dowloads zetten, maar als ik de map open doe staan er geen bestanden in, terwijl de map wel 650 kb is. ik dacht dat ik de map moest uitpakken, maar dan komt er te staan 'gecomprimeerde map ongeldig". weet iemand wat ik moet doen om dit op te lossen/

Weet jij het antwoord?

/2500

Normaal kan je bij vlc altijd ondertitel-bestanden toevoegen aan de film die speelt, ook al staan ze in een map. (Rechter muisknop tijdens de film --> ondertitels --> "ondertitelbestand toevoegen...") Misschien is het gewoon een beschadigde download, dat hij daarom geen bestanden in de map heeft? Als je via deze computer naar dezelfde map gaat, geeft hij dan wel bestanden weer, of dan ook niet?

Je probeert een beschadigd archiefbestand te openen, of uw bestandsextensie is niet juist voor uw archief. Controleer met een hex-editor wat de extensie zou moeten zijn. De eerste twee bytes van een ZIP archief zijn de hoofdletters 'PK'. Omdat PKWare de uitvinder van die gecomprimeerde 'mappen' was, destijds.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100