gecomprimeerde map ongeldig?

ik heb nederlandse ondertiteling gedowload, die ik dan wil openen in VLC, maar dit kan niet omdat ze in een map staan, dus ik wilde ze allemaal los in de map dowloads zetten, maar als ik de map open doe staan er geen bestanden in, terwijl de map wel 650 kb is. ik dacht dat ik de map moest uitpakken, maar dan komt er te staan 'gecomprimeerde map ongeldig". weet iemand wat ik moet doen om dit op te lossen/

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.9K

Antwoorden (2)

Normaal kan je bij vlc altijd ondertitel-bestanden toevoegen aan de film die speelt, ook al staan ze in een map.
(Rechter muisknop tijdens de film --> ondertitels --> "ondertitelbestand toevoegen...")

Misschien is het gewoon een beschadigde download, dat hij daarom geen bestanden in de map heeft? Als je via deze computer naar dezelfde map gaat, geeft hij dan wel bestanden weer, of dan ook niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee, dan doet hij het ook niet, tijdens de film als ik ondertitels wil toevoegen kan ik niet in een map kijken, alleen de ondertitelbestanden zie ik, als ik dan klik op alle soorten bestanden weergeven en ik klik op de map, denkt dat programma dat die hele map mn ondertitel is, dus doet hij het niet. misschien is het inderdaad gewoon een beschadigde download...
Je probeert een beschadigd archiefbestand te openen, of uw bestandsextensie is niet juist voor uw archief.
Controleer met een hex-editor wat de extensie zou moeten zijn. De eerste twee bytes van een ZIP archief zijn de hoofdletters 'PK'. Omdat PKWare de uitvinder van die gecomprimeerde 'mappen' was, destijds.