iemand ervaring met namaak inktcartridges?

ik bedoel die cartridges waarvan je de chip moet overzetten.
is dit makkelijk en/of betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vertel erbij om welk merk/type printer het gaat, dat maakt nogal wat verschil namelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
das handig ja,het is een hp b110 all in one photosmart

Antwoorden (3)

Heb slechte ervaring met imitatie-cartridge voor HP. Verdraaide letters, springerige regels e.d.
Voor mij alleen nog origineel.
jc54
12 jaar geleden
Eveneens een slechte ervaring.
Geeft vieze vlekken , snel leeg en/of verdroogd.
Ideaal als je soms een briefje moet uitprinten , maar waardeloos voor foto's etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen goede ervaring met navulcartridges.
Doe het gewoon zelf met flesjes inkt en injectie spuiten.
Wel vieze handen en altijd een dikke krant eronder leggen. Volgens het tijdschrift de computer is de afdruk beter dan het origineel.
http://www.123inkt.nl/Inkt-cartridges-p1.html
of
http://www.refillink.nl/ref5000.asp?link=&p10=

FRank