wie weet hoe deze slideshow op deze website is gemaakt? http://www.rb-media.nl/

wie kan mijn helpen er zoo een te maken of uitleggen hoe je die maakt.
en zijn er ook websites waar je dit gewoon online kunt maken ik heb geen of weinig kennis van HTML.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoiets is het makkelijkst te maken met een jQuery-plugin, maar als je niet weet wat dat is heb je sowieso te weinig kennis om zoiets te maken. Er zijn twee opties: html, JavaScript en jQuery leren of een programma als Wordpress, Joomla of Drupal gebruiken (meer info daarover vind je door die namen op Google in te typen).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok wat ik ook probeer ik kom er niet uit met deze plug-in
zou jij mijn kunnen helpen om zo iets als op deze website te maken http://www.rb-media.nl/ voor wordpress het hoeft er niet pressie zo als op die website uit te zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zou best kunnen. Kun je mij beschrijven/voor me tekenen/hoe dan ook duidelijk maken wat je precies wilt en hoe het er precies uit moet zien? Dan kan ik wel eens kijken of ik daar iets mee kan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan ik jou mailen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi wat ik zou willen is een slideshow net als op deze website http://www.rb-media.nl/
hij hoeft er niet pressies zo uit te zien maar het zou wel mooi zijn in deze slideshow wil ik dan mijn eigen afbeeldingen hebben en Het is de bedoeling dat deze op de voorpagina van mijn website komt
www.mediapc.nl
deze slideshow moet net als op die website bewegen als er bezoekers op mijn site kommen.
ik wil je vast bedanken voor de hulp mijn site is voor het goede doel in die slideshow wil ik mijn sponsors zetten. Ik ben een beetje dyslexie dus mocht je iets niet begrijpen dan hor ik het wel. Je kunt mailen naar achteruitfietsen@outlook.com
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt het dat jij Wordpress gebruikt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja klopt zou ik jou inlog gegevens geven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is goed, maar zet het niet hier online waar iedereen het kan lezen, maar stuur het naar mijn mailadres dat ik je heb gestuurd in je berichten.