Ik kan geen Adsense account aan mijn Youtube account koppelen?

Ik heb een Youtube Account die aangemeld is voor het genereren van inkomsten.

Ik heb ook een Adsense account, maar ik weet niet hoe ik
die aan mijn Youtube account koppel.

Het werd mij NIET gevraagd toen ik naar inkomsten genereren ging!

Graag reactie :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je ingelogd was met de adsense account toen je je voor youtube inkomsten hebt geregistreerd dan zitten deze beide features al op de zelfde account.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik was niet ingelogd op Adsense zelf, misschien wel op mijn google account. Maar kan je op Adsense zelf zien of je YouTube account eraan gekoppeld is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja hoor, accounts.google.com > producten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Adsense staat er niet bij, hoe moet ik dat account nu aan Youtube koppelen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oei, dat had je volgensmij al moeten doen bij het registreren van je youtube account > inloggen met adsense account. of bij het registreren van je adsense account, met je youtube account inloggen (het zijn beiden google accounts) misschien dat je het kunt proberen op accounts.google.com > verbonden accounts, maar ben bang dat dat niet gaat lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze vroegen het nergens, of ik al een Adsense acc. had of niet, bij een ander youtube account wel, daar ging het gewoon goed...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk waarschijnlijk omdat je met je google account waarmee jij je adsense hebt geregistreerd al aangemeld was op jou computer, dan gaat google er vanuit dat dat jou google account is. Ik heb dit inmiddels voor je gevonden: http://support.google.com/accounts/bin/answer.py?hl=nl&answer=58582 kom je vast wel mee verder?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ik denk dat ik een nieuw Adsense aan mijn Youtube account moet maken en koppelen,
omdat ik het Adsense account al voor een ander Youtube kanaal gebruik. Ik weet wel hoe ik dan een nieuw adsense account maak, maar dat koppelen snap ik niet.