Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet dat programma dat vanzelf tipt?

Ik heb via een serie van een programma gehoord dat tipt wat je zegt. Dat is dus zeer handig, maar waar ik het kan vinden en bestaat zoiets wel?

Toegevoegd na 25 minuten:
En heb je ook een gratis versie? ;)

Toegevoegd na 21 uur:
En ik heb Windows 7.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Op een gewone pc is Dragon Naturally Speaking een van de bekendere programma’s. Het programma is te krijgen op Bol.com (zie link hieronder). Met Dragon Naturally Speak spreek je gewoon en je woorden verschijnen dan heel snel op het scherm. Het schijnt allemaal behoorlijk nauwkeurig te werken. Het programma leert jouw woorden, afkortingen en eigennamen die je iedere dag gebruikt herkennen. In de loop van de tijd leert het programma steeds meer bij en de herkenning wordt dus steeds nauwkeuriger. Het is nogal een reclamepraatje en Bol.com gebruikers geven zowel goede als slechte beoordelingen.

http://www.bol.com/nl/p/computer/nuance-naturally-speaking-home-11-0-nl/1003004010951266/index.html?Referrer=ADVNLGSH00201300099
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt! Nu nog sparen...

Andere antwoorden (2)

Bedoel je een app voor je IPhone? Dan heb je dragon dictation nodig! Heel handige app!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet voor de Iphone, maar voor mijn computer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt!!! Ik heb het net geïnstalleerd op mijn iPhone en ben er reuze blij mee!! :)
Heb je windows XP? Misschien is dit iets:
http://support.microsoft.com/kb/306901

Alphactor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing