Hoe werken wordpress ping backs?

Sinds een paar manden ben ik bezig om een nederlands tuinhoekje op te zetten, hoewel eea te traag voor woorden gaat. Nu begrijp ik dat er een ping-back systeem in wordpres zit. Iets van links die naar je site verwijzen oid. Hoe werkt dit allemaal voor een webmaster, en wat heb je er aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Met ping kan je de snelheid van een verbinding tussen twee computers meten. De snelheid gaat er niet door omhoog, maar je kan wel zien welke verbindingen snel zijn en welke langzaam.