Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is de acer w500 wel een goede tablet?

ik weet dat windows niet ideaal is op een tablet maar is ie fijn en handig in gebruik voor bijv : ff surfen op het web ff naar een site en word en is het touchscreen goed?

ik hoop dat jullie me allemaal details kunnen vertellen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik heb hem in de winkel in mijn handen gehad en ermee gespeeld. Maar mijn afkeur had hij. Haperde van tijd tot tijd en USB gebruik was traag.

Als je echt windows wilt, dan zou ik even wachten. Windows is bezig om een aparte versie voor tablets te maken. Windows 8:
http://www.computeractive.co.uk/ca/news/2083022/windows-screen-future

Ik heb uiteindelijk de asus eee pad transformer gekocht en ben daar na 2 maanden nog steeds meer dan tevreden over.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik raad je aan om bij de mediamarkt of dynabyte eens met verschillende modellen in je handen te houden er ermee te gaan spelen. Weet dan van te voren welke 'zwaardere' wensen je hebt.
Punten om op te letten zijn:
- Gewicht
- Scherm kwaliteit (neem hoge kwaliteits plaatjes mee)
- Scherm kijkhoek
- Scherm aanraak gevoeligheid
- Video afspeel kwaliteit (neem ook zelf mee)

Ik vond dat de tablet een usb-host moest hebben. Dan ben ik flexibeler om ook op vakantie de foto's op een externe hdd te bewaren als backup.
Maar als dit niet een eis van jou is, neem dan een micro-sd kaart mee met wat afbeeldingen (jpg) en video's (in mp4 formaat) en eventueel muziek (mp3).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat is wel erg slim ik neem zeker een usb stick mee om te kijken of ie dingen wel snel en mooi afspeeld. En kan windows 8 niet gewoon op pc's gezet worden?? Zodat ik hem op een tablet kan zetten ? Mvg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het beste antwoord

Andere antwoorden (3)

als ik kijk naar de recensies is de software goed. het uiterlijk is ook mooi... zelf heb ik hem niet, maar het lijkt me een goede keus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou voor de ipad 2 en desnoods de ipad 1 gaan..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh w8 dit is natuurlijk geen antwoord bedenk ik me net ;)
Let op met acer voor als er ooit iets mis mee is. De klantenseevice is namelijk echt waardeloos. Ik moest eerst even mn serienummer zoeken, kom ik terug hebben ze opgehangen na dat ik eerst 20 minuten in de wacht had gestaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing