Mijn desktop PC heeft weer kuren. Hoe verhelp ik die?
Ik heb Windows XP met IE8.
Ik heb al vanaf het begin een startpagina van iGoogle met een aantal door mij gekozen gadgets. Sinds 2 weken gaat het blokje in de balk onderaan het scherm, waarin staat welke schermen open zijn, oranje staan knipperen. Als ik daar dan kijk dan is het steeds die geminimaliseerde startpagina die de aandacht vraagt. Maar als ik dan op mijn startpagina ga kijken is daar niks bijzonders te zien.
Verder krijg ik sindsdien ook de hele tijd een blanco pagina als ik hier op GV op een nummer van een volgende pagina klik onderaan. (er komt wel een vakje met de groene blokjes maar die gaan uiterst traag). Als ik dan op F5 klik krijg ik de verlangde pagina wel meteen. Dit gebeurt ook als ik op een hyperlink van bv Nu.nl klik.
Ik zou graag een echte tip willen krijgen om dit te verbeteren en svp niet de raad om een andere browser zoals Firefox te gaan gebruiken.
Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb een week geleden gedefragmenteerd en schijfopruiming gedaan en CCleaner en Ad-Aware gebruikt om dit euvel te verhelpen. Het hielp niet.
Echt een uitstekende reactie op een vraag waarin letterlijk staat:
- Ik heb Windows XP met IE8.
- svp niet de raad om een andere browser zoals Firefox te gaan gebruiken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.