Moeilijk typen met Acer

Beste mensen

sinds 2009 heb ik een acer laptop

Nu valt het mij op.

Telkens als ik wat ga schrijven en mijn muis staat gewoon niet in de buurt van mijn laatst getikte woord dan schiet mijn de tekst wat ik daarna in tik weer terug naar die muispunt Ik heb dit alleen gezien bij Acer merken mijn schoollerares had het ook?

kan je dat wijzigen ? Of is dit niet te wijzigen?

Want het is vrij irritant als je steeds weer dingen opnieuw moet gaan typen . ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Groeten Robert

Kimath
13 jaar geleden
Hand op touchpad?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb met een EEE pc van Asus ( netbook) precies hetzelfde dus ik ga de vraag volgen... het is inderdaad spuugirritant, want soms heb je een heel verhal;a zitten typen en weg... of staat het tussen andere tekst in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@forall... haha, lees mijn antwoord maar.

Het beste antwoord

Je touchpad op de laptop staat ingesteld dat hij ook kan klikken met het touch deel. Tijdens het typen, zijn je handen boven die touchpad en per ongeluk raak je die even aan.
Dit kan je wel instellen bij de touchpad instellingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
molenaar
13 jaar geleden
dank voor antwoord

Andere antwoorden (2)

In de bios muis touchpad uitzetten en een usb muis gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal kun je dit ook instellen in combinatie met een fn toets op je toetsenbord. Fn toets + een vierkant tekentje (meestal blauw) intoetsen.