Mp4 is een filmformaat
Mp5 is van heckler&koch
En dat is een wapen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha mp5 is idd een wapen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, maar ook blijkbaar een technische aanduiding gelieerd aan de mp4 en dus uit de digitale muziekwereld.
MPEG-1 Layer 3 is een manier om geluid te comprimeren en is dus een broncodering-techniek. De veel gebruikte afkorting is MP3

MPEG-4 - een videoformaat

De MP5 (Machinenpistole 5) is een pistoolmitrailleur uit de klasse waar de Thompson Submachine gun en de Uzi submachine gun ook bij horen. De HK UMP behoort ook tot deze klasse. Het vuurmechanisme van de MP5 is gebaseerd op de HK G3.